Vision, Mission and Goals

in

IT Service Management Forum Srbije
 
Vizija itSMF Srbije  je da postane renomiran i aktivan predstavnik međunarodne organizacije IT Service Management Forum u našoj zemlji.
 
Misija itSMF Srbije je da razvija i promoviše IT Service Management Best Practice u našoj zemlji i podržava svoje članove u širenju znanja i profesionalnog iskustva u ovoj oblasti, kao i da se poveže sa drugim organizacijama i društvima koji imaju interest u unapređenju sektora rukovođenja Servisima i IT industriji uopšte.
 
Ciljevi itSMF Srbije su sledeći:

  • Da podržava i stimuliše ekspanzivan rast, standardizaciju i usvajanje ITIL orijentisane prakse u Service Managementu širom IT sektora u Srbiji.
  • Da promoviše i nagradi organizacije i individualna lica koja su dali ili podržali značajni doprinos unapređenju i širenju IT Service Management-a i usvajanja i primeni novih rešenja i standarda.
  • Da bude aktivan član itSMF International i da svoj doprinos međunarodnim aktivnostima.
  • Da kreira Forum za diskusije i podržava druge vidove komunikacije između članova sa ciljem razmene mišljenja i profesionalnih iskustava u IT industriji i relevantnim oblastima gde ITSM ima svoju primenu.
  • Da se poveže sa ostalim organizacijama i institucijama u Srbiji sa kojima ima srodne ciljeve i deli interes u zajedničkim aktivnostima.

 
 
Osnivački Akti Društva i Biznis Plan itSMF Srbije su ovde priloženi.

AttachmentSize
Statut itSMF Srbije izmene i dopune v1.0.pdf95.25 KB
Zapisnik sa Prve sednice Skupštine itSMF Srbije.pdf28.53 KB
itSMF Srbija Resenje o upisu u Registar.jpg1.19 MB
Signed Chapter Agreement Serbia Final.pdf393.62 KB
Drustvo itSMF Srbija Biznis Plan 2.0.pdf80.36 KB