Vision, Mission and Goals
IT Service Management Forum Srbije
Vizija itSMF Srbije je da postane renomiran i aktivan predstavnik međunarodne organizacije IT Service Management Forum u našoj zemlji.
Misija itSMF Srbije je da razvija i promoviše IT Service Management Best Practice u našoj zemlji i podržava svoje članove u širenju znanja i profesionalnog iskustva u ovoj oblasti, kao i da se poveže sa drugim organizacijama i društvima koji imaju interest u unapređenju sektora rukovođenja Servisima i IT industriji uopšte.
Ciljevi itSMF Srbije su sledeći:
- Da podržava i stimuliše ekspanzivan rast, standardizaciju i usvajanje ITIL orijentisane prakse u Service Managementu širom IT sektora u Srbiji.
- Da promoviše i nagradi organizacije i individualna lica koja su dali ili podržali značajni doprinos unapređenju i širenju IT Service Management-a i usvajanja i primeni novih rešenja i standarda.
- Da bude aktivan član itSMF International i da svoj doprinos međunarodnim aktivnostima.
- Da kreira Forum za diskusije i podržava druge vidove komunikacije između članova sa ciljem razmene mišljenja i profesionalnih iskustava u IT industriji i relevantnim oblastima gde ITSM ima svoju primenu.
- Da se poveže sa ostalim organizacijama i institucijama u Srbiji sa kojima ima srodne ciljeve i deli interes u zajedničkim aktivnostima.
Osnivački Akti Društva i Biznis Plan itSMF Srbije su ovde priloženi.
Attachment | Size |
---|---|
Statut itSMF Srbije izmene i dopune v1.0.pdf | 95.25 KB |
Zapisnik sa Prve sednice Skupštine itSMF Srbije.pdf | 28.53 KB |
itSMF Srbija Resenje o upisu u Registar.jpg | 1.19 MB |
Signed Chapter Agreement Serbia Final.pdf | 393.62 KB |
Drustvo itSMF Srbija Biznis Plan 2.0.pdf | 80.36 KB |
- Printer-friendly version
- Login to post comments